|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس در پیامی همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، این مناسبت عبادت و بندگی را تبریک گفت.

  عمومی
  22 اسفند 1402
برگزاری جشن سالیانه نظام پیشنهادها

در جلسه کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه‌ای فارس، جشن سالیانه نظام پیشنهادها برگزار شد.

تقدیر از مشارکت کنندگان فعال در نظام پیشنهادها، پیشنهاددهنده ویژه و اعضای تیم اجرایی، دبیران برتر نظام پیشنهادها و پیشنهاد دهندگان برتر شرکت آب منطقه‌ای فارس

  عمومی
  21 اسفند 1402
برگزاری نهمین اجلاس استانی نماز

تقدیر استاندار فارس از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای

محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با اهدای لوح تقدیر از خدمات سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در حوزه ترویج و توسعه فریضه الهی نمازه در سال 1402شایسته تقدیر ویژه شد.

  عمومی
  20 اسفند 1402
در کارگاه آموزشی مباحث کیفری حقوق آب عنوان شد :

عبور از قانون ، خط قرمز تخلفات و زیاده خواهی های حوزه منابع آب

کارگاه آموزشی مباحث کیفری حقوق آب، با مشارکت دادگستری استان و شرکت آب منطقه ای فارس و حضور جمعی از قضات، دادستان های عمومی و انقلاب شهرستان های استان، وکلا و کارشناسان حقوقی آب منطقه ای برگزار شد. سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس در آغاز شروع دوره آموزشی مباحث کیفری حقوق آب، ضمن تشکر از زحمات دستگاه قضا در استان بابت همکاری های بسیار خوب با شرکت آب منطقه ای، اجرای قانون را تنهاترین راه برخورد با تخلفات و زیاده خواهی در حوزه منابع آب عنوان کرد.

  عمومی
  19 اسفند 1402
نشست هم اندیشی با محافل دانشگاهی به منظور فرهنگ سازی مصرف بهینه آب

تشریح وضعیت منابع آب استان فارس در هم اندیشی با مسئولین دانشگاههای استان به منظور اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب

هم افزایی کارشناسان آب منطقه ای با دانشگاهها به جهت فرهنگ سازی مصرف بهینه آب

  عمومی
  14 اسفند 1402
13 اسفندماه روز ملی آب گرامی باد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای فارس در پیامی فرا رسیدن 13 اسفندماه روز ملی آب را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای فارس ، پیام سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ اسفند روز ملی آب به شرح زیر است:

  عمومی
  13 اسفند 1402
دیدار صمیمانه پرسنل جوان شرکت آب منطقه ای فارس با مشاور جوان استاندار

در ادامه ی سلسله نشست های مشاور جوان استاندار فارس با کارمندان جوان دستگاه های دولتی، دیدار مشاور جوان استاندار با پرسنل جوان شرکت آب منطقه ای فارس برگزار شد.

حجت رحیمی مشاور جوان استاندار فارس با حضور در شرکت آب منطقه ای از نزدیک با کامندان جوان شرکت دیدار کرد.

  عمومی
  8 اسفند 1402
برنامه ریزی به منظور آمادگی هر چه بهتر برای عبور از پیک تابستان سال 1403

برگزاری دومین نشست هم افزایی مدیران عامل دستگاه‌های متولی آب و دبیر شورای راهبردی منابع آب استان

برنامه ریزی و بررسی راه کارها و سایر اقدامات لازم به منظور عبور از پیک تابستان سال1403 با حضور مشاور استاندار و دبیر شورای راهبردی منابع آب استان و مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شیراز و فارس به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای فارس تشکیل شد.

  عمومی
  7 اسفند 1402

پیام تبریک مدیر عامل آب منطقه‌ای فارس به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

سیاوش بدری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس در پیامی فرا رسیدن روز میلاد ولیعصر(عج) را تبریک گفت

  عمومی
  5 اسفند 1402

برگزاری نشست هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی طرح داناب در فارس

نشست هم اندیشی و کارگاه آموزشی ویژه مربیان میانی با همکاری آموزش و پرورش و میزبانی شرکت آب منطقه‌ای در سالن شهید ترکمان این شرکت برگزار شد.

  عمومی
  30 بهمن 1402
در راستای هم اندیشی و بررسی موانع و مشکلات طرح‌های عمرانی بخش آب در سطح استان با حضور عوامل طرح‌ها شامل مدیران عامل و پرسنل کلیدی نشستی برگزار شد.

ارکان اجرایی پروژه های آب منطقه‌ای شامل کارفرما، مشاورین، پیمانکاران و تولید کنندگان تجهیزات در نشستی صمیمی مشکلات و موانع موجود را مورد واکاوی قرار دادند.

نشستی به منظور پیشبرد هر چه بهتر پروژه های شرکت آب منطقه‌ای، با حضور مدیر عامل، معاونین و‌نمایندگان مجری طرح ها و مدیران عامل به‌همراه کارشناسان شرکت های مشاور، شرکت های پیمانکاری و نیز تولید کنندگان تجهیزات مورد نیاز پروژه ها در محل سالن شهید حسن ترکمان آب منطقه ای برگزار شد .

  عمومی
  28 بهمن 1402
در کارگاه آموزشی و نشست هم اندیشی طرح داناب و سواد آبی به میزبانی آب منطقه ای فارس عنوان شد :

نجات دانش آموزی آب (داناب) طرحی برای مصرف آب بر معیار دانایی

کارگاه و هم اندیشی طرح داناب و گسترش سواد آبی به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای فارس و با حضور معاونان و مدیران آب شهرستان‌های استان فارس برگزار شد، در این هم اندیشی ابعاد مختلف طرح داناب مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت و بر لزوم فرهنگی سازی برای مصرف آب مبتنی بر دانش و دانایی و ترویج آموزه‌های فرهنگی تاکید گردید.

  عمومی
  24 بهمن 1402

طرح مرمت و ترمیم سردهانه های رودخانه کر واقع در شهرستان خرامه در دهه پر فروغ مبارک فجر آغاز شد.

همزمان با نهمین روز دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی طرح مرمت و بازسازی سردهانه های رودخانه کر در شهرستان خرامه توسط شرکت آب منطقه ای فارس آغاز شد.

  عمومی
  23 بهمن 1402
همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی طرح تغذیه مصنوعی احمد آباد دهرم شهرستان فراشبند توسط شرکت آب منطقه‌ای فارس به بهره برداری رسید

در چهارمین روز از چهل و پنجمین سالگرد مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و طلوع خورشید تابناک، طرح تغذیه مصنوعی احمد آباد بخش دهرم شهرستان فراشبند توسط شرکت آب منطقه ای فارس به بهره برداری رسید.

بهره برداری از پروژه تغذیه مصنوعی احمد آباد دهرم با ظرفیت آبگیری ۶۲۰ هزار متر مکعب در هر سیلاب با تقویت آبخوان منطقه به همراه مدیریت بهره برداری از منابع آب زیرزمینی می‌تواند به ذخیره آب تجدید پذیر در سفره‌های آب زیرزمینی کمک کند‌.

  عمومی
  17 بهمن 1402
ترسیم سیمای اولویت‌های استان برای تامین آب شرب

برنامه ریزی و رایزنی مدیران آب استان فارس برای عبور از پیک تابستان 1403

نشست تخصصی و هماهنگی با حضور مدیران عامل شرکت‌های آبفا شیراز و استان و دبیر شورای راهبری منابع آب استان به میزبانی شرکت آب منطقه‌ای فارس برای بررسی چگونگی تامین، انتقال و توزیع آب شرب تشکیل گردید.

  عمومی
  16 بهمن 1402
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس از شکوفایی پروژه‌های عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد:

تامین آب 30 روستای شرق مرودشت و بخش اکراد شهرستان زرقان با حدود 40 هزار نفر جمعیت از خط اول سد درود زن

سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس برخی از اقدامات این شرکت برای تامین آب شرب شرق شهرستان مرودشت و بخش اکراد شهرستان زرقان از خط اول سد درودزن را تشریح کرد و گفت: با اجرای این خط انتقال، آب آشامیدنی جمعیتی حدود 40 هزار نفر دراین مناطق تامین شده است.

  عمومی
  14 بهمن 1402
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس تاکید کرد:

بهینه سازی مصرف و سازگاری یکی از محورهای اصلی طرح جامع آب استان است.

سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس در چهارمین نشست تخصصی طرح جامع آب استان با بیان اینکه بهینه سازی مصرف و سازگاری یکی از محورهای اصلی طرح جامع آب استان است اظهار داشت: باید باور کنیم منابع جدید حتی انتقال آب از دریا نمیتواند همه نیازهای ما در حوزه صنعت، کشاورزی، شرب و محیط زیست را تامین کند از این رو راهکار مورد تاکید مسئولان ارشد استان بهینه سازی مصرف آب و سازگار کردن شرایط برای رفع ناترازی ها است

  عمومی
  12 بهمن 1402

پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس به مناسبت دهه مبارک فجر

سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس ، در آستانه فرارسیدن ایام الله دهۀ فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با گرامیداشت این مناسبت پیام تبریکی صادر کرد..

  عمومی
  12 بهمن 1402

رصد خانه آب از ضروریات مدیریت منابع آب کشور

فیروز قاسم زاده، مدیر کل دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور و سخنگوی صنعت آب و مجتبی نوری، مدیر کل دفتر تحقیق، توسعه و فناوری اطلاعات شرکت مدیریت منابع آب ایران با هدف آغاز پیاده سازی رصدخانه آب استان فارس، از شرکت آب منطقه ای فارس بازدید کردند.

  عمومی
  11 بهمن 1402
در نشست شورای حفاظت منابع آب و سازگاری با کم آبی اعلام شد

تاکید بر نصب کنتورهای هوشمند، مدیریت توامان آب و برق و جلوگیری از اضافه برداشت

نشست شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی با حضور محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس و مدیران دستگاه‌های مسئول برگزار شد.

  عمومی
  9 بهمن 1402
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس بیان کرد:

نصب کنتور و تجهیزات اندازه گیری بر روی کلیه چاه‌ها، با اولویت در استان فارس دنبال می‌شود

سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس با بیان اینکه نصب کنتور و تجهیزات اندازه گیری برای مدیریت و پایش برداشت از منابع زیر زمینی با اولویت در استان فارس دنبال می شود گفت: در دو سال گذشته بیش از 4 هزار کنتور آب روی چاه‌های کشاورزی استان نصب شده است.

  عمومی
  9 بهمن 1402

تجلیل شرکت آب منطقه‌ای فارس از مقام زن، مادر و بانوان بازنشسته و شاغل

شرکت آب منطقه‌ای فارس با برگزاری مراسم تجلیل و بزرگداشت مقام زن و روز مادر از بانوان شاغل و بازنشسته شرکت قدردانی کرد.

  عمومی
  8 بهمن 1402

پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس به مناسبت ولادت امیر مومنان حضرت امام علی (ع)

مهندس سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس طی پیامی ولادت امیر مومنان حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر و روز مرد را تبریک گفت.

  عمومی
  5 بهمن 1402
شهرداری‌های کلانشهر شیراز و مسئولیت اجتماعی حفاظت از منابع آب زیر زمینی

آموزش فرهنگ شهروندی در کنار آموزش حفاظت از منابع آب

نشست هم اندیشی مدیران و مسئولان شرکت آب منطقه‌ای فارس و مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شیراز با موضوع تبیین فرهنگ شهروندی و آموزش برای حفاظت از منابع آب زیرزمینی در راستای مسئولیت اجتماعی شهرداری ها برگزار شد.

  عمومی
  3 بهمن 1402

حضور پررنگ شرکت آب منطقه‌ای فارس در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب

شرکت آب منطقه‌ای فارس با حضور چشمگیر و پررنگ در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب که با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو افتتاح شد کیک پانزدهمین سال اجرای طرح دانش آموزی نجات آب (داناب) را رونمایی کرد و محرابیان آن را برش زد.

  عمومی
  3 بهمن 1402
روح سالم در بدن سالم است .

کارکنان شرکت آب منطقه‌ای فارس مورد سنجش سلامت قرار گرفتند.

در راستای بخشنامه سنجش سلامت کارکنان صنعت آب و برق، شرکت آب منطقه‌ای فارس طی برنامه زمانبندی شده در یکی از مراکز علمی تخصصی، سنجش سلامت در حال انجام می‌باشد.

  عمومی
  27 دی 1402
مدیریت منابع آب با جلوگیری از اضافه برداشت از چاه‌های پروانه دار از طریق اجرای توامان مدیریت آب و برق

نشست هم اندیشی معاونان حفاظت و بهره برداری و مدیران آب استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه بویر احمد از بکارگیری هوش مصنوعی تا مدیریت توامان آب و برق برای پایش و کنترل برداشت آب چاه‌های کشاورزی.

معاونان حفاظت و بهره برداری و مدیران آب استان های فارس، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد در یک نشست صمیمی، تازه های علمی و فنی برای پایش و رصد اضافه برداشت از چاه‌های کشاورزی و مدیریت توامان آب و برق در این استان ها را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند

  عمومی
  21 دی 1402
با حضور مدیران آموزش و پرورش و آب منطقه‌ای فارس

شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش فارس تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری دو دستگاه شرکت آب منطقه ای و آموزش و پرورش استان با حضورمدیران ارشد دو دستگاه، سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای و خلیل عسکری مدیر کل آموزش و پروش مبادله شد.

  عمومی
  19 دی 1402
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس :

نزدیک به 2 هزار حلقه چاه غیر مجاز در استان فارس پُر و مسلوب المنفعه شد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس از پُر و مسلوب المنفعه شدن نزدیک به 2 هزار حلقه چاه غیر مجاز در 9 ماهه امسال خبر داد و اظهار داشت: با همکاری دادگستری استان و طی مراحل قضایی در معیت نیروی انتظامی این اقدام با موفقیت انجام شد.

  عمومی
  16 دی 1402
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 4 ... 5 73 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 29
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 684
  • بازدید دیروز : 1,374
  • کل بازدید : 5,906,957
  • آخرین به روزرسانی : 28 اسفند 1402 14:12:18
  • شناسه IP شما : 54.205.179.155

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :