|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تنوره های گوشخراش خشکسالی و هدر روی آب

فارس در حال سپری کردن تابستانی سخت نسبت به سالیان گذشته است،معضلی که افزون بر بخیل بودن آسمان بر زمین، نتیجه استفاده غیر اصولی از منابع آبی ارزیابی شده است.

  مصاحبه
  3 شهریور 1397

مدیرعامل آب منطقه ای فارس: راهی به جز سازگاری با کم آبی نداریم.

مدیر عامل ورییس هیات مدیره شرکت آب منطقه ای فارس که به مناسبت هفته صرفه جویی درمصرف آب سخن میگفت از ادامه خشکسالی دربخشهایی از استان خبرداد واشاره کرد:درسال جاری آبی میانگین بارندگی استان حدود132میلی متراست ومتاسفانه پراکندگی این بارشها مناسب نمی باشد واین نشان ازاین است که مابا مساله کم آبی روبرو هستیم وضرورت سازگاری با کم آبی رابایستی اولویت اول زندگی خودقراردهیم.

  مصاحبه
  30 خرداد 1397

بهره برداری از 150 میلیارد تومان طرح های توسعه آب همزمان با هفته دولت در فارس

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان فارس گفت: همزمان با هفته دولت ودرطول شهریورماه چندین طرح توسعه و تامین آب در این استان با صرف 150 میلیارد تومان هزینه به بهره برداری می رسد.

  مصاحبه
  1 شهریور 1396

سدنرگسی یکی ازگزینه های مهم احیای دریاچه پریشان است

نماینده مجری سد نرگسی ضمن مهم خواندن این سد بعنوان یکی ازگزینه های احیای دریاچه پریشان گفت: یکی ازاهداف اصلی این سدانتقال سالانه 10میلیون مترمکعب آب به دریاچه پریشان برای احیای این تالاب مهم استان وکشوراست.

  مصاحبه
  10 تیر 1396

مدیرعامل آب منطقه ای فارس: مردم بایدصرفه جویی درمصرف آب راسرلوحه زندگی خودقراردهند.

مدیر عامل ورییس هیات مدیره شرکت آب منطقه ای فارس که به مناسبت هفته صرفه جویی درمصرف آب سخن میگفت از ادامه خشکسالی دربخشهایی از استان خبرداد واشاره کرد:درسال جاری آبی تا امروز(3/4/96) میانگین بارندگی استان حدود389میلی متراست ومتاسفانه پراکندگی این بارشها مناسب نمی باشد بطوری که درنقاطی ازاستان نزدیک به 700میلیمتر بارش داشته ایم ودرنقاط دیگر حدود60میلیمتربارش اتفاق افتاده است.

  مصاحبه
  3 تیر 1396

ایجاد خودباوری در تمامی بخشهای صنعت آب شاخص اصلی دستاورد انقلاب است

مدیر عامل آب منطقه ای فارس ایجاد خودباوری در تمام ارکان تولید و اجرا در بحث آب را شاخص اصلی دستاورد انقلاب دانست و با اشاره به اینکه قبل از انقلاب سد درودزن به عنوان تنها سد استان توسط مشاورین خارجی طراحی و اجرا شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم اکنون با مجهز شدن به تکنولوژی بومی و ابزار آلات موردنیاز و با اجرای پروژه های بزرگ داخلی به صادر کنندگان مطرح تکنولوژی سد سازی تبدیل شدیم.

  مصاحبه
  20 بهمن 1395

از فرزندان شهدای شاغل آب منطقه ای فارس تجلیل می شود

دومین آیین بزرگداشت شهید دکتر حسن عباسپور و 500 شهید صنعت آب و برق ویژه یادگاران شهدا (فرزندان شهدای شاغل در وزارت نیرو) در روز 8 مهرماه سال جاری در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

  مصاحبه
  8 مهر 1395

مدیریت دانش در طرحهای آب در شرکت آب منطقه ای فارس به انجام رسیده است

مدیر کتابخانه و آرشیو فنی آب منطقه ای فارس با اعلام این خبر گفت: به منظور بررسی زیرساختهای پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت آب منطقه ای فارس، چگونگی فرایند کسب و مبادله دانش در این شرکت مورد بررسی قرار گرفت و نتایج آن به چاپ رسید.

  مصاحبه
  13 تیر 1395
در هفته صرفه جویی در مصرف آب مطرح شد:

با تجهیز چاهها به لوازم اندازه گیری در مصرف آب کشاورزی استان صرفه جویی می شود

مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری منابع آب منطقه ای فارس از پر و مسلوب المنفعه نمودن بیش از 1800 چاه غیرمجاز در استان فارس خبر داد.

  مصاحبه
  5 تیر 1395

اولین کارگروه آموزش روابط سالم زوجین به همت کمیته انسجام بخشی بانوان صنعت آب و برق در فارس برگزار شد

زینب خورشیدی مشاور امور بانوان و خانواده شرکت آب منطقه ای فارس از برگزاری اولین کارگروه آموزشی روابط سالم در خانواده به هماهنگی کمیته انسجام بخشی بانوان صنعت آب وبرق در محل ساختمان معاونت بهره برداری برق فارس خبر داد و در این خصوص گفت: خانواده محوری ترین نهاد جامعه است و وجود خانواده سالم در نهایت منجر به داشتن جامعه سالم خواهد شد بنا بر این نمی توان نقش زن ومرد را که اساسی ترین ارکان تشکیل خانواده هستند نادیده گرفت.

  مصاحبه
  6 بهمن 1394
معاونی:

عملیات اجرایی تصفیه خانه آب داراب و زرین دشت از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است

طرح تصفیه خانه آب شهرهای داراب، زرین دشت و روستاهای تحت پوشش، در پایین دست سد رودبال واقع در 10 کیلومتری جاده قدیم شهرستان داراب به استهبان، در مسیر جاده دسترسی به سد رودبال در حال احداث است. هدف از اجرای این طرح تصفیه آب شرب شهرهای داراب، زرین دشت و روستاهای تحت پوشش است.

  مصاحبه
  14 مهر 1394
در سال جاری توسط آب منطقه ای فارس:

بستر و حریم رودخانه های فارس آزاد سازی شده است

بستر و حریم رودخانه های قره آغاج، کر، شش‏پیر، رودشیر و سلطان آباد توسط شرکت آب منطقه ای فارس آزاد سازی شده است.

  مصاحبه
  23 شهریور 1394
مدیر منابع آب شهرستان سپیدان اعلام کرد:

افت شدید آبهای زیرزمینی در سپیدان

مهندس حجت اله یزدانپناه مدیر منابع آب سپیدان با بیان این خبر گفت: وضعیت کنونی منابع آب شهرستان مناسب نیست و میزان افت سطح آب زیرزمینی در برخی نقاط از 10 متر تا 50 متر را شامل می شود.

  مصاحبه
  26 مرداد 1394
کریمی:

طرح تعادل بخشی آبهای زیرزمینی در استان فارس بومی سازی شده است

طرح تعادل بخشی از سال 1385 با توجه به وضعیت آبخوان های دشت و به منظور برقراری تعادل میان میزان برداشت و تغذیه آبهای زیرزمینی مورد توجه قرار گرفت. این طرح از سال گذشته با توجه به بحران شدید در وضعیت آب خوان های کشور از حساسیت ویژه ای برخوردار گردید و در قالب 15 پروژه آغاز شد که 3 پروژه در حیطه وظایف جهاد کشاورزی و یک پروژه در محدوده وظایف سازمان زمین شناسی تعریف گردید.

  مصاحبه
  19 مرداد 1394
معاونی

طرح آبرسانی به شهرهای فسا و استهبان از سد رودبال بیش از سی درصد پیشرفت داشته است

طرح آبرسانی به شهرهای فسا و استهبان از سد رودبال، در 20 کیلومتری شهر داراب تا محل تصفیه خانه واقع در شهر ایج، در 25 کیلومتری شهر استهبان قرار دارد و شامل خط انتقال، تلمبه خانه، مخزن تعادل و تصفیه خانه آب است.

  مصاحبه
  11 مرداد 1394
در یک دهه گذشته

تخلفات منابع آب زیر زمینی در شهرستان لامرد کاهش یافته است

شرایط خاص آب و هوایی و زمین شناسی حاکم بر شهرستان لامرد، ضخامت کم سفره های آب زیر زمینی منطقه و بالا بودن سنگ کف در بیشتر مناطق، سبب شده دبی متوسط چاههای بهره برداری به میزان 8 لیتر در ثانیه باشد که این امر بیانگر حجم متوسط به پایین منابع آب زیر زمینی در شهرستان لامرد است. این شهرستان دارای دو محدوده مطالعاتی لامرد و بیرم– علاء مرودشت است که هر دو ممنوعه هستند.

  مصاحبه
  8 مرداد 1394
از سوی شرکت آب منطقه ای فارس طی 3 ماهه اول سال جاری:

بیش از 320 حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شد

مهندس امید رشیدی از عملیات پر و مسلوب المنفعه نمودن چاههای غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: این شرکت از ابتدای سال جاری تا آخر خرداد ماه، با همکاری بسیار خوب مقامات قضایی و انتظامی و با به کارگیری 48 اکیپ گشت و بازرسی توانسته است320حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه نماید.

  مصاحبه
  30 تیر 1394
عباس نیا:

430 حلقه چاه در شهرستان فیروزآباد به کنتور هوشمند مجهز شده¬اند

سرپرست امور منابع آب شهرستان فیروزآباد با بیان اینکه منابع آب زیرزمینی این شهرستان در حال کاهش است گفت: متاسفانه تخلیه این منابع بسیار بیشتر از تغذیه آن بوده به طوریکه تمامی قناتها و اکثر چشمه¬های شهرستان خشک شده¬اند یا در حال خشک شدن هستند.

  مصاحبه
  25 تیر 1394

با نصب کنتورهای هوشمند از هرگونه اضافه برداشت آب جلوگیری می شود

مهندس یعقوبعلی رسولی با اشاره به نصب90 کنتور بر روی چاه های کشاورزی شهرستان پاسارگاد با همکاری اداره برق این شهرستان اظهار داشت: پیگیری برای تجهیز تمامی چاه های این شهرستان به کنتور هوشمند در حال انجام است.

  مصاحبه
  15 تیر 1394
در سال گذشته:

تعداد آراء قضایی صادره مربوط به بخش آب در استان بالا بوده است

در سال گذشته طرح پایلوت فرآیند استملاک اراضی به صورت بر خط در دفتر حقوقی شرکت آب منطقه ای فارس اجرایی گردیده است.

  مصاحبه
  6 تیر 1394

در سال گذشته زمان رسیدگی به شکایات ارباب رجوع در آب منطقه ای فارس کوتاهتر شده است

گروه بازرسی و رسیدگی به شکایات در راستای نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات مردم وظیفه رسیدگی به شکایات ارباب رجوع را در شرکت آب منطقه ای فارس بر عهده دارد.

  مصاحبه
  31 خرداد 1394
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 30
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 1,611
  • بازدید دیروز : 3,102
  • کل بازدید : 5,944,426
  • آخرین به روزرسانی : 9 فروردین 1403 08:55:49
  • شناسه IP شما : 18.232.125.188

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :