شنبه, 4 خرداد 1398

بیانیه توافق سطح خدمت در تارنما

 

 

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای فارس را به اطلاع میرساند:

1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای فارس به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد.در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و  24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق  "منوی تماس با ما پیگیری نظرو پیشنهادات "، پیگیری نمایید.

2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .

3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.

4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای فارس بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.

5-اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.

خدمات اطلاع رسانی:

لیست خدمات قابل ارائه

شناسنامه خدمات دستگاه

فرایند انجام خدمت

 

اخبار

مناقصات و مزایده ها

 

خدمات تعاملی :

خدمات الکترونیکی

تماس با مدیران ارشد دستگاه

سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات

نظرسنجی آنلاین

 

در دسترس بودن:

این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.

 

نگهداری و تغییرات خدمت:

در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل اطلاع رسانی خواهد نمود.

 



بازدید:19