جمعه, 28 تیر 1398

توافق نامه  سطح خدمت در تارنما

 

1-مقدمه

قابل توجه بازدید کنندگان محترم

بدینوسیله توافق نامه سطح کلیه خدمات پورتال شرکت سهامی آب منطقه ای فارس را به اطلاع میرساند:

1- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای فارس به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد.در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در7 روز هفته و  24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق  "منوی تماس با ما پیگیری نظرو پیشنهادات "، پیگیری نمایید.

2- برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .

3- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.

4- تارنمای شرکت سهامی آب منطقه ای فارس بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.

5-اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.

2.     هدف

·        هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت ارائه شده توسط آّب منطقه ای فارس ، کیفیت صدور پروانه‌های صنعت آّب برای عموم مردم مورد توافق قرار گیرد.

·        این بیانیه، سطح توافق دو جانبه در خصوص این خدمت، روش­های نظارت و مسئولیت­های سازمانی را در صورت لزوم مشخص می­کند.

3.     مسئولیت­

·        حوزه ستادی آّب منطقه ای فارس موافقت می­کند که خدمت را به ترتیب زیر ارائه شود:

*     اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های آّب منطقه ای فارس (پرتال و سایت خبری و سامانه ارسال پیامک)

·        آّب منطقه ای فارس دارای مجوز ایجاد و اجرای سیاست­های صدور پروانه‌های صنعت آّب برای عموم مردم است که مستندات آن به شرح ذیل می­باشد:  

*      قانون سازمان توسعه آّب ایران

 

4.     تعهدات متقابل خدمت­ گیرنده و دستگاه اجرایی 

·        خدمت گیرنده موظف است اطلاعات خواسته شده را به درستی و به صورت صحیح ارائه نماید.

·       در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل اطلاع رسانی خواهد نمود.

 

5.     هزینه­ ها و پرداخت­ها

·        هزینه‌های دریافت این خدمات بسته به نوع خدمت درخواست شده و ظرفیت آن محاسبه خواهد شد.

6.     دوره عملکرد

·        این خدمات همیشه و یه صورت برخط در اختیار خدمت‌گیرنده بوده و اگر به دلایل فنی نیاز به قطع خدمت وجود داشته باشد بر روی صفحه اصلی خدمت تاریخ و ساعت آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

7.     خاتمه توافقنامه

·        در صورتیکه آّب منطقه ای فارس تشخیص دهد ارائه این خدمت باید براساس قوانین و بخشنامه‌های جدید متوقف گردد این موضوع از طریق رسانه‌های رسمی این شرکت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

 



بازدید:40
آخرین به روزرسانی: 1398/04/17