چهارشنبه, 27 شهریور 1398

راهبرد مشارکت 

شرکت آب منطقه ای فارس در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید.چشم انداز سازمانی ما آن است که  همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.

در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی  این شرکت  برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین ، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی عمومی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. شرکت آب منطقه ای استان فارس  تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

بنابر این می توانید دیدگاه خود را بر روی هر مطلبی بیان کنید.  

  1. کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق جایگاه اینترنتی شرکت در منوی "تماس با ما" با انتخاب گزینه " ارائه نظرات و پیشنهادات" که در پایگاه اطلاع رسانی شرکت قرار داده‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  2. شهروندان می توانند از طریق منو "تماس با ما" / "آدرس و تلفن های تماس"، شماره تلفن،  مدیران و مسئولان ارشد  و همچنین پست الکترونیکی  شرکت را دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمایند.
  3. شهروندان می‌توانند از طریق منو "تماس با ما" /  "مقررات و ارتباط با مسئولین " در پایگاه اطلاعرسانی شرکت با همین عنوان  قرار داده‌ شده است  زمان ملاقت  با مدیران را اعلام و درخواست نمایند.                                                                                              م.ف



بازدید:139
آخرین به روزرسانی: 1398/02/10