|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
کاربر سایت
عضویت از

نحوه اطلاع رسانی از روند انجام خدمات را چگونه ارزیابی می کنید ؟

30 فروردین 1400
11:30:25

نحوه اطلاع رسانی از روند انجام خدمات را چگونه ارزیابی می کنید ؟

پاسخ‌های این موضوع
تعداد پاسخ‌ها: 6
کاربر سایت
عضویت از
31 فروردین 1400
11:05:38

مرحله به مرحله پیامک می شود و اطلاع رسانی فعلی را بسیار خوب ارزیابی می کنم

کاربر سایت
عضویت از
5 اردیبهشت 1400
12:12:00

اطلاع رسانی خدمات در وب سایت به صورت جامع و کامل می باشد و من توانستم اطلاعات مورد نیاز خودم را جهت دریافت خدمات در وب سایت پیدا کنم.

کاربر سایت
عضویت از
6 اردیبهشت 1400
10:36:12

پیامک هایی که ارسال میشه خیلی کارساز و مفید هست

کاربر سایت
عضویت از
6 اردیبهشت 1400
10:37:28

خوب می باشد

کاربر سایت
عضویت از
6 اردیبهشت 1400
10:53:29

با توجه به این که ارسال پیامک های تبلیغاتی از سوی اپراتورهای تلفن همراه بسیار زیاد است و هزینه بردار متقاضیان دریافت این پیامک ها را غیرفعال می نمایند لذا پیامک های سازمان که به متقاضیان نمی رسد پیشنهادمی گردد هماهنگی های لازم به گونه ای انجام شودکه مانند پیامک هایی که بانک ها و موسسات مالی ارسال می نمایند پیامک های سازمان به عنوان پیامک های تبلیغاتی شناسایی نگردد و در صورت غیرفعال بودن دریافت پیامک های تبلیغاتی از سوی متقاضی هم قابل دریافت باشد

کاربر سایت
عضویت از
7 اردیبهشت 1400
10:39:15

با سلام

 با توجه به اینکه اطلاع رسانی و مراحل روند کار از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی می گردد بسیار موثر بوده و باعث گردیده که دیدگاه افراد در خصوص پیگیری پرونده ها از طریق ادارات به سمت مثبت سوق داده شود ./.

سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 27
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 1,360
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 6,327,080
  • آخرین به روزرسانی : 24 تیر 1403 10:21:54
  • شناسه IP شما : 44.200.140.218

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :