|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات و پیشنهاد ، روی پیشنویس قوانین و مقررات بهبود ارائه خدمت

سؤالات

1 شفافیت فرایندی-نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
 
خیلی کم (16560)
کم (2892)
متوسط (8)
زیاد (3)
خیلی زیاد (7)
2 شفافیت فرایندی-نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت
 
خیلی کم (16568)
کم (2874)
متوسط (7)
زیاد (11)
خیلی زیاد (3)
3 شفافیت فرایندی-انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
 
خیلی کم (16559)
کم (2874)
متوسط (3)
زیاد (12)
خیلی زیاد (6)
4 پاسخگویی و مسئولیت پذیری - نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
 
خیلی کم (16556)
کم (2874)
متوسط (4)
زیاد (6)
خیلی زیاد (9)
5 پاسخگویی و مسئولیت پذیری- امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت
 
خیلی کم (16557)
کم (2885)
متوسط (9)
زیاد (8)
خیلی زیاد (6)
6 پاسخگویی و مسئولیت پذیری- به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات ، نظرات و پیشنهادهای شما
 
خیلی کم (16553)
کم (2875)
متوسط (8)
زاد (7)
خیلی زیاد (4)
7 پاسخگویی و مسئولیت پذیری- راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پی گیری وضعیت درخواست ها
 
خیلی کم (16560)
کم (2873)
متوسط (9)
زیاد (9)
خیلی زیاد (4)
8 تسلط بر فرایند- دقت کارمند در انجام کار بگونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
 
خیلی کم (16555)
کم (2873)
متوسط (7)
زیاد (9)
خیلی زیاد (4)
9 زمان فرایند- تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
 
خیلی کم (14507)
کم (5003)
متوسط (7)
زیاد (7)
خیلی زیاد (5)
10 زمان فرایند- تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم "ریز خدمت"
 
خیلی کم (14412)
کم (2142)
متوسط (0)
زیاد (0)
خیلی زیاد (0)
11 زمان فرایند- میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
 
خیلی کم (14516)
کم (4997)
متوسط (9)
زیاد (3)
خیلی زیاد (1)
12 نظام مند بودن فرایند - نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
 
خیلی کم (14516)
کم (4996)
متوسط (6)
زیاد (9)
خیلی زیاد (4)
13 نظام مند بودن فرایند - دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه
 
خیلی کم (14413)
کم (5017)
متوسط (6)
زیاد (13)
خیلی زیاد (3)
14 نظام مند بودن فرایند - ارائه چندباره اطلاعات تکراری (نظیر کپی شناسنامه ، کارت ملی و...) به بخشهای مختلف
 
خیلی کم (14528)
کم (4978)
متوسط (6)
زیاد (8)
خیلی زیاد (3)
15 نظام مند بودن فرایند - احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت
 
خیلی کم (14512)
کم (2118)
متوسط (0)
زیاد (0)
خیلی زیاد (0)
16 کلیت فرایند-احساس رضایت از خدمت دریافت شده
 
خیلی کم (14510)
کم (5000)
متوسط (10)
زیاد (10)
خیلی زیاد (2)
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 49
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 1,458
  • بازدید دیروز : 3,102
  • کل بازدید : 5,944,273
  • آخرین به روزرسانی : 9 فروردین 1403 08:55:49
  • شناسه IP شما : 54.236.245.71

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :