|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

خدمات نگهداری فضای سبز در اداره مرکزی و مناطق تحت پوشش

 

کد سند

نوع آگهی

مناقصه یك مرحله‌ای

واحد منتشر کننده

دفتر تدارکات

موضوع

خدمات نگهداری فضای سبز در اداره مرکزی و مناطق تحت پوشش

تشریح

شرکت سهامی آب منطقه ای فارس در نظر دارد انجام امور نگهداری فضای سبز اداره مرکزی و مناطق تحت پوشش خود را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای و براساس قانون برگزاری مناقصات به شرکتهای دارای تایید صلاحیت معتبر از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس در زمینه نگهداری و خدمات فضای سبز واگذار نماید.

1- موضوع مناقصه: خدمات نگهداری فضای سبز در اداره مرکزی و مناطق تحت پوشش شامل: محوله ساختمان اداری چهارراه چنچنه، محوطه سد درودزن و زمین چمن، محوطه ایستگاه پمپاژ شماره یک جاده سد درودزن نزدیک سد، محوطه ایستگاه پمپاژ شماره دو جاده سد درودزن بالاتر از کوه سبز محوطه ایستگاه پمپاژ شماره سه جاده شیراز- مرودشت، جنب پالایشگاه شیراز

2- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: 122/000/000 ریال ضمانتنامه بانکی معتبر

3- دریافت اسناد مناقصه: دریافت اسناد مناقصه از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه مورخ 31/4/95 تا ساعت 18 روز دوشنبه مورخ 4/5/95 صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir امکان پذیر می باشد.

4- آخرین مهلت بارگذاری مدارک و پیشنهاد قیمت: آخرین مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد و تحویل نسخه فیزیکی آن به مناقصه گذار با رعایت موارد مندرج در اسناد مناقصه تا ساعت 12 روز پنج شنبه مورخ 14/5/95 می باشد.

5- زمان گشایش پیشنهاد: مناقصه گذار، پیشنهادها را در حضور نمایندگان مناقصه گرانی که مایل به حضور باشند در ساعت 9 صبح روز شنبه مورخ 16/5/95 به نشانی تعیین شده در اسناد مناقصه باز خواهد کرد. (همراه داشتن معرفی نامه الزامی است). به پیشنهادهای فاقد امضاء، مبهم، مشروط، مخدوش و بعد از انقضاء مدت تعیین شده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

6- هزینه کارمزد سامانه ستاد به میزان 5/0 درصد مبلغ پیشنهادی و هزینه درج آگهی در روزنامه به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

7- سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است.

8- کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت، مراحل ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. 

میزان برآورد هزینه

تضمین مورد نیاز

محل تامین اعتبار

مدت زمان اجرا

اعتبار پیشنهاد

14 مرداد 1395

احتمال تمدید مهلت

خیر

محل اجرای پروژه

تضمین نظارت

محل بازگشایی

بازگشایی پاکات

16 مرداد 1395

بین المللی است

خیر

نام روزنامه

هزینه دریافت اوراق

مهلت ارسال اسناد

تاریخ انتشار در روزنامه

2 مرداد 1395

تاریخ آغاز

31 تیر 1395

جلسه پرسش و پاسخ

تاریخ تمدید دریافت/ خرید

تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد

اعلام نتیجه

  تاریخ ثبت : 31 تیر 1395
 مدیر سایت
 2694
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 26
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 1,712
  • بازدید دیروز : 3,102
  • کل بازدید : 5,944,527
  • آخرین به روزرسانی : 9 فروردین 1403 08:55:49
  • شناسه IP شما : 3.238.135.30

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :