طراحی، ساخت، نصب و راه‌‍اندازی تجهیزات برداشت داده‌های ابزار دقیق سد سلمان فارسی

 

کد سند

نوع آگهی

استعلام

واحد منتشر کننده

مدیریت قراردادها

موضوع

طراحی، ساخت، نصب و راه‌‍اندازی تجهیزات برداشت داده‌های ابزار دقیق سد سلمان فارسی

تشریح

مدارک مورد نیاز جهت  استعلام بها «طراحی، ساخت، نصب و راه‌‍اندازی تجهیزات برداشت داده‌های ابزار دقیق سد سلمان فارسی»

 

عنوان استعلام: طراحی، ساخت، نصب و راه‌‍اندازی تجهیزات برداشت داده‌های ابزار دقیق سد سلمان فارسی

مبلغ برآورد پایه : مبلغ 15،000،000،000 ریال

محل اجرا: شهرستان شیراز

مدارک لازم 

کپی اساسنامه شرکت / پروانه کسب فروشگاه

آخرین آگهی تغییرات شرکت (برای اشخاص حقوقی)

کد اقتصادی

کپی کارت ملی شخص / صاحبان امضا مجاز برای اشخاص حقوقی

گواهی امضا تایید شده توسط دفاتر اسناد رسمی اشخاص حقیقی و حقوقی (صاحبان امضا مجاز)

کد ملی / شناسه ملی (برای اشخاص حقوقی)

مشخصات فنی تجهیزات (کاتالوگ و ...)

برگ تعهدنامه پیشنهاد دهنده درمورد عدم شمول قانونی منع مداخله کارمندان دولت درمعاملات دولتی

فرم منع افشای اطلاعات (NDA)

تعهدنامه خدمات پشتیبانی پس از خاتمه قرارداد

 

 

توضیحات:

  1. موارد فوق بایستی به امضا مناقصه­گر رسیده و در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری گردد. عدم ارائه هر یک از مدارک فوق موجب حذف پیشنهاد دهنده از فرایند تعیین برنده استعلام می­گردد.
  2. پرداخت پس از تحویل کالا و در چند مرحله وفق نظر کارفرما صورت می­پذیرد.
  3. رعایت قانون "حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی" موضوع ابلاغیه شماره 19091/364 مورخ 12/3/98 مجلس شورای اسلامی، الزامیست.
  4. پیشنهاد دهندگان می بایست قیمت پیشنهادی خود را در قالب برگ پیشنهاد قیمت و جدول فهرست مقادیر که به مهر و امضا مجاز وی رسیده باشد، در سامانه ستاد بارگذاری نماید.
  5. قیمت پیشنهادی مناقصه­گر در سامانه بایستی با مبلغ مندرج در برگ پیشنهاد قیمت و جدول فهرست مقادیر مطابقت داشته باشد. عدم رعایت این موضوع موجب حذف پیشنهاد دهنده از فرایند تعیین برنده استعلام می­گردد.
  6. ارائه مشخصات فنی (کاتالوگ و ...) تجهیزات به همراه پیشنهاد قیمت الزامیست.
  7. مشخصات دقیق کالای مورد درخواست، در جداول فهرست مقادیر ارائه گردیده است.
  8. پاسخ به استعلام در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، تابع ضوابط تعیین شده در سامانه مذکور بوده و شرکت­ کنندگان در استعلام بها متعهد به رعایت ضوابط مورد نظر می­باشند.
  9. هزینه حمل و نقل به عهده فروشنده می باشد.
  10. ارائه شناسه مالیاتی و گواهی ثبت نام بر ارزش افزوده توسط برنده استعلام بها الزامی است. در صورت عدم ارائه موارد خواسته شده، پیشنهاد ارائه شده مردود اعلام می‌گردد.
  11. در موارد نقصی مدارک فوق، که احراز این مدارک از طریق استعلام از سامانه‌های رسمی کشور امکان‌پذیر ‌باشد، کمیسیون مناقصه می‌تواند (مخیر است) حسب مورد و بنا به صلاحدید، مدارک را استعلام نماید. بدیهی است استعلام مذکور می‌تواند جایگزین کمبود مدارک ارسالی گردد و مناقصه‌گران حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت.

 

                                                                                 نام وامضاء صاحبان امضا مجاز پیشنهاد دهنده به همراه مهر شرکت:

میزان برآورد هزینه

15،000،000،000 ریال

تضمین مورد نیاز

ندارد

محل تامین اعتبار

از محل اعتبارات جاری شرکت

مدت زمان اجرا

10 ماه

اعتبار پیشنهاد

27 خرداد 1404

احتمال تمدید مهلت

خیر

محل اجرای پروژه

شهرستان شیراز

تضمین نظارت

محل بازگشایی

دفتر مرکزی شرکت

بازگشایی پاکات

27 اسفند 1403

بین المللی است

خیر

نام روزنامه

ندارد

هزینه دریافت اوراق

مهلت ارسال اسناد

27 اسفند 1403

تاریخ انتشار در روزنامه

21 اسفند 1403

تاریخ آغاز

21 اسفند 1403

جلسه پرسش و پاسخ

تاریخ تمدید دریافت/ خرید

تاریخ تمدید مهلت ارسال اسناد

اعلام نتیجه

24 اردیبهشت 1404
  تاریخ ثبت : 15 شهریور 1404
 47
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 9
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 969
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 7,515,300
  • آخرین به روزرسانی : 26 شهریور 1404 10:55:35
  • شناسه IP شما : 216.73.216.142

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :