|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

آگهي استخدام وزارت نيرو

آگهي استخدام وزارت نيرو

شركت­هاي زير مجموعه شركت­هاي مادر تخصصي توانير، مديريت منابع آب ايران و مهندسي آب و فاضلاب كشور، در راستاي تحقق اهداف و وظايف خود و با استناد به مجوزهاي استخدامي صادره، از بين فارغ­التحصيلان دانشگاه­ها و مؤسسات آموزش­عالي­كشور از طريق برگزاري آزمون، مصاحبه و گزينش به صورت قراردادي استخدام مي­نمايند.

داوطلبان مي­بايستي متعهد به داشتن شرايط عمومي ذيل باشند:

1- تابعيت ايران و متدين به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور.

2- داشتن شرايط سني به شرح زير:

·  حداكثر 25 سال براي مقطع كارداني (متولدين بعد از1/12/1361)

·  حداكثر 28 سال براي مقطع كارشناسي (متولدين بعد از1/12/1358)‌

·  حداكثر 30 سال براي مقطع كارشناسي ارشد و بالاتر (متولدين بعد از1/12/1356)‌

تذكر: موارد زير به شرط ارائه تأييديه معتبر به حداكثر سن افزوده مي­شود:

          - مدت انجام خدمت سربازي

          - سابقه كار مفيد و مرتبط، مشروط به پرداخت حق بيمه به سازمان­هاي بيمه معتبر، حداكثر 8 سال

3- انجام خدمت زير پرچم يا داشتن معافيت­هاي قانوني دائمي

4- برخورداري از تندرستي و توانايي لازم متناسب با وظايف شغلي پست موردنظر

5- داشتن صلاحيت­هاي اخلاقي و شايستگي خدمت

6- نداشتن سابقه محكوميت جزايي مؤثر

7- دارا بودن شرايط احراز شغل

8- عدم اعتياد به مواد مخدر

9- عدم منع قانوني استخدام و نداشتن تعهد خدمتي به ديگر سازمان­ها

چگونگي ثبت­نام:

داوطلبان گرامي پس از مطالعه دقيق شرايط مندرج در اين آگهي بايستي حداكثر تا تاريخ 30/9/86 از طريق سايت اينترنتي فوق و همزمان، با ارسال مدارك كامل مورد نياز توسط پست پيشتاز به آدرس مجري آزمون هر شركت، اقدام به ثبت­نام در آزمون نمايند.

1- تأكيد مي­گردد كه انجام ثبت­نام دستي همراه با ثبت­نام اينترنتي الزامي بوده و در صورت عدم انجام هر يك از آن­ها از سوي داوطلب،‌ ثبت­نام ناقص تلقي شده و كارت ورود به جلسه آزمون صادر نخواهد گرديد.

2- براي ثبت­نام اينترنتي كليه داوطلبان بايستي از يك قطعه عكس 4×3 جديد و تمام رخ خود (از همان عكس تهيه شده براي ثبت­نام دستي)‌،‌ فايل اسكن شده (ترجيحاً با فرمت JPG) ‌را تهيه و به فرم ثبت­نام اينترنتي الصاق نمايند.

3-به كيه داوطلبان توصيه مي‌شود كه قبل از شروع به انجام ثبت نام اينترنتي، به صورت آزمايشي و با استفاده از يك نمونه فرم ثبت نام اين كار را انجام دهند.

4- به كيه داوطلبان توصيه مي‌شود براي انجام ثبت نام اينترنتي در ساعات كم ترافيك، به مرور و قبل از روزهاي پايان مهلت ثبت نام، اقدام نمايند.

مدارك مورد نياز :

1- فرم تكميل شده درخواست شركت در آزمون استخدامي. 2- تصوير برگ پايان خدمت يا معافيت دائم يا ارايه گواهي مبني بر آماده شدن آن­ها تا تاريخ 28/12/86  3- دو قطعه عكس 4×3 پشت­نويسي شده كه يك قطعه آن بر روي فرم ثبت­نام الصاق شود. (همان عكس الصاق شده بر روي فرم ثبت­نام اينترنتي) 4- تصوير صفحه اول شناسنامه و صفحه توضيحات. 5- تصوير آخرين مدرك تحصيلي يا گواهي فراغت از تحصيل كه معدل در آن قيد شده باشد. (مدارك معادل پذيرفته نمي­شود) يا ارايه گواهي مبني بر فارغ­التحصيل شدن تا تاريخ 28/12/86   6- ارايه گواهي معتبر مربوط به سابقه كار با درج تاريخ شروع، خاتمه و نوع كار 7 - يك عدد پاكت پستي در اندازه 11×22 كه نشاني و كد پستي متقاضي، به عنوان گيرنده در پشت آن درج شده باشد  (مسؤوليت صحيح وكامل بودن آدرس به عهده متقاضي مي­باشد) 8- براي ارسال مدارك مورد نياز، الزاماً از پاكت­هاي پستي استاندارد 25×17 استفاده شده و درج نام و نام خانوادگي، نام شركت و رشته شغلي امتحاني روي پاكت الزامي مي­باشد.

توجه: به مدارك ناقص يا خلاف واقع و يا ارسال مدارك پس از تاريخ مقرر ترتيب اثر داده نخواهد شد. ضمناً مدارك ارسالي به هيچ­جه مسترد نمي‌گردد.

توضيح: ايثارگران، خانواده محترم ايشان و خانواده معظم شهداء جهت استفاده از سهميه­هاي مربوط، به اداره كل اشتغال بنياد شهيد و امور ايثارگران مراجعه فرمايند.

توزيع كارت ورود به جلسه و زمان برگزاري آزمون:

1- زمان توزيع كارت ورود به جلسه آزمون، روزهاي چهارشنبه مورخ 12/10/1386 و پنجشنبه مورخ 13/10/1386 

 از ساعت 9 الي 14 و مكان توزيع، شركتي است كه متقاضي، تقاضاي اشتغال در آن را دارد.

2- آزمون در روز جمعه مورخ 14/10/1386 در مكان­هايي كه در روز توزيع كارت اعلام مي­گردد، برگزار خواهد شد.

3- داوطلبان براي دريافت كارت ورود به جلسه آزمون، بايستي با به همراه داشتن اصل كارت شناسايي معتبر عكس­دار و رسيد پستي به آدرس شركت مربوط مراجعه فرمايند.

موارد قابل توجه:

1- در هر يك از رشته‌هاي شغلي امتحاني (مشخص شده در جدول نيازهاي استخدامي) صرفاً فارغ‌التحصيلان همان رشته، گرايش و مقطع مي‌توانند شركت كنند و پذيرش ديگر رشته‌ها يا گرايش‌ها امكان‌پذير نمي­باشد. 2- قبولي در آزمون به منزله استخدام قطعي نمي‌باشد بلكه استخدام شامل قبولي در آزمون با كسب نمره حد نصاب، مصاحبه، گزينش، معاينات پزشكي و اخذ عدم سوء پيشينـه از مراكز ذيصـلاح مي‌باشـد. 3- پذيرفته‌شدگان نهايي مي‌بايستي آمادگي خدمت در هر يك از شهر‌هاي استان حوزه فعاليت، به تشخيص شركت را داشتـه باشند. 4- هر داوطلب فقط مي­تواند يك بار و تنها براي يك رشته شغلي در شركت مورد نظر خود در آزمون ثبت­نام نمايد.

توضيح: اطلاعات مورد نياز مانند آدرس شركت­ها، مواد (دروس) آزمون، شرايط خاص و ساير موارد، در سايت اينترنتي فوق موجود مي­باشد. همچنين شماره تلفن‌هاي و 44171969-021 و 44136660-021 در روزهاي غير تعطيل و در طول ساعات اداري آماده پاسخگويي به سؤالات داوطلبان مي­باشد.


دریافت فایل
کد خبر: 156
 8038
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 27
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 412
  • بازدید دیروز : 6,555
  • کل بازدید : 6,065,029
  • آخرین به روزرسانی : 9 اردیبهشت 1403 13:57:22
  • شناسه IP شما : 3.22.248.208

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :