|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان فارس در شرکت آب منطقه ای فارس

روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی فارس مهیای دومین سفر رئیس جمهوری به فارس شدند.

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس به میزبانی روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان فارس برگزار گردید، در این نشست بر لزوم آمادگی مدیران روابط عمومی‌های استان برای اطلاع رسانی، هماهنگی با رسانه‌ها و تسهیل‌گری در پوشش خبری برنامه‌های دومین سفر رئیس جمهوری به استان فارس تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه‌ای فارس، کرامت ا... کریم‌مزیدی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای فارس در این نشست ضمن تبریک ولادت حضرت رسول (ص) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، از حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و سایر مهمان‌ها قدردانی کرد و ابراز داشت شرکت آب منطقه‌ای فارس آمادگی افتتاح  پروژه عظیم خط دوم انتقال آب شرب به کلانشهر شیراز از سد درودزن با دستان پر توان ریاست جمهور  را دارد.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای فارس اضافه کرد همه ظرفیت‌های قانونی برای بهره مندی شهروندان از آب شرب سالم و بهداشتی با اجرای طرح های کلان انتقال آب در استان فارس انجام شده و بزودی شاهد بهره برداری رسمی از این طرح ها خواهیم بود.

عباس فرج زاده مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس نیز در این نشست با قدردانی از شرکت آب منطقه‌ای فارس برای میزبانی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های دولتی، موسسات و سازمان‌ها و نهادها خواست تا همه ظرفیت‌های اطلاع رسانی را در سفر دوم رئیس جمهوری بکار گیرند و افزود، دومین سفر هیئت دولت به استان فارس از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید به بهترین صورت بتوانیم از دستاوردهای این سفر در راستای بهره مندی مردم شریف استان بهره‌گیری کنیم.

مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری فارس در ادامه با اشاره به اجرایی شدن 85 درصد مصوبات سفر اول رئیس جمهور و هیئت دولت به فارس افزود مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی اطلاعات لازم در باره این مصوبات در اختیار رسانه ها و خبرنگاران قرار دهند‌، همچنین مصوباتی برای پیشنهاد در سفر دوم هیات دولت به تصویب رسیده که باید از سوی خبرنگاران و رسانه ها اطلاع رسانی گردد، روابط عمومی‌ها وظیفه دارند در این بخش نیز نهایت همکاری و مساعدت با رسانه‌ها داسته باشند.

فرج زاده افزود اطلاع رسانی از اخبار امید بخش، محور اصلی پوشش برنامه‌های دومین سفر رئیس جمهوری به استان فارس است.

وی ادامه داد از روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی می خواهیم که از همین امروز فضا سازی رسانه‌ای و تبلیغات شهری را شروع کنند.

محمد مهدی شریفی مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای فارس هم در این نشست از آمادگی شرکت آب منطقه‌ای برای اطلاع رسانی از برنامه های دومین سفر رئیس جمهوری خبر داد و گفت شرکت آب منطقه‌ای استان فارس تمهیدات لازم برای پوشش کامل برنامه های سفر مرتبط با این شرکت بویژه ابر پروژه خط دوم انتقال آب شرب به کلانشهر شیراز از سد درودزن را اندیشیده است.

شریفی با اشاره به اینکه دومین سفر رئیس جمهوری با پیام‌های امید بخش و ایجاد گشایش های لازم برای تامین آب شرب شهروندان و روستائیان همراه است ادامه داد ما از همه ظرفیت‌های قانونی برای تبیین موضوع و اطلاع رسانی بهنگام و درست بهره گیری خواهیم کرد.

فتوت عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان فارس نیز در این نشست، سفر دوم هیئت دولت و رئیس جمهوری را رویکردی در جهت استفاده از توانمندی روابط عمومی‌ها برای اطلاع رسانی سریع و بهنگام و تعامل با رسانه ها برای اطلاع رسانی از سفر دانست.

رضا جاویدی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شیراز نیز از آمادگی شهرداری شیراز برای گسترش تبلیغات شهری همزمان با دومین سفر اعضای هیئت دولت و رئیس جمهور به فارس خبر داد و گفت شهرداری شیراز همزمان با سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس چند پروژه عمران شهری در شیراز به ارزش ۵۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

جاویدی افزود از جمله پروژه هایی که در سفر پیش روی رئیس جمهور در شیراز افتتاح خواهیم کرد، می‌توان به بازار پروتئین، پردیس سینما جوان، آبنمای موزیکال و چند پروژه مربوط به سازمان مدیریت پسماند شهرداری اشاره کرد.

وی اظهار کرد همچنین در این سفر شاهد افتتاح خط چهار قطار شهری شیراز از خیابان رازی به سمت فلکه خاتون، سیبویه، چهار راه شاهزاده قاسم، دروازه کازرون و چهار راه گمرک خواهیم بود.

سایر اعضای شورای روابط عمومی های استان فارس نیز با تاکید بر فراهم بودن شرایط و امکانات برای استقبال از رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت در قالب دومین سفر یاد آور شدند، در جریان سفر نظم و انضباط به شکل مطلوب حاکم باشد به گونه‌ای که مردم دچار زحمت نشوند.

کد خبر: 2162
  تاریخ خبر : 11 مهر 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 11 مهر 1402
 روابط عمومی
 519
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 28
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 1,469
  • بازدید دیروز : 9,626
  • کل بازدید : 6,059,531
  • آخرین به روزرسانی : 8 اردیبهشت 1403 12:39:57
  • شناسه IP شما : 18.216.94.152

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :