|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری جلسه فصلی مدیران آب منطقه‌ای فارس

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس در نشست فصلی مدیران عنوان کرد: از تکریم ارباب رجوع، خانواده شهدا و ایثارگران تا آمادگی برای مدیریت سیلا‌بهای احتمالی پاییز امسال

سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس در نشست فصلی پاییزه مدیران بر لزوم آمادگی ستاد و شهرستان ها برای مدیریت سیلاب تاکید کرد و با بیان اینکه بارندگی های پاییز امسال بیش از نرمال پیش بینی شده است تمامی مدیران باید شرایط لازم برای مقابله با سیلاب و مدیریت روان آب ها را در نظر گرفته امکانات لازم را مهیا نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای فارس، بدری دراین نشست که با حضور مدیران و روسای ستادی و منابع آب شهرستان‌ها و نیز  اعضای هیئت مدیره و شورای معاونین و مشاورین شرکت برگزار شد افزود: دستگاه‌های مرتبط پاییز امسال را پربارش و بیش از نرمال پیش بینی کرده اند، مدیریت سیلاب توسط منابع آب شهرستان ها بسیار حائز اهمیت بوده مدیریت سیلاب نیازمند تلاشی مضاعف می‌باشد.

وی اضافه کرد: همه هشدارهایی که مرکز تحقیقات آب در باره بارش ها و طغیان رودخانه ها  صادر می کند، باید به شهرستان ها ابلاغ شود تا  موضوع مدیریت شود.

ایشان ادامه داد: پیش بینی بارندگی بیش از نرمان در پاییز امسال موضوع مهمی است، که باید مد نظر همه همکاران در حوزه ستادی و  شهرستان‌ها قرار گیرد، سازه ها و منابع تامین آب، چشمه ها و رودخانه هایی که بالا دست مراکز جمعینی  واقع شده اند و احتمال بروز خطر در مواقع پربارش دراین مراکز وجود دارد، نیازمند بررسی کارشناسی و رفع مشکل می باشند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس در ادامه گفت: آبگیری بدون کوچکترین خطری در حوضچه‌های تغذیه مصنوعی مهم می باشد. بنابراین  بررسی مسیل‌ها و رودخانه‌ها باید در اولویت قرار گیرد و بصورت حضوری بازدید شود و آمادگی جذب سیلاب ها را داشته باشد.

بدری با اشاره به اینکه، با تصرف های غیر مجاز برخورد قاطع شود افزود: مدیران شهرستان‌ها  چنانچه معبری بسته شده است، حتما گشت‌های ویژه تشکیل دهند و این معابر شناسایی گردد و مشکلات حل و فصل شود.

بدری همچنین بر لزوم پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار فارس از سوی مدیران و روسا تاکید کرده گفت:  از جمله موضوعات مهم که در شهرستان ها باید به آن پرداخت، مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار فارس است، بازدید از طرح ها و مصوبات شهرستانی، مستمر مورد پایش و بررسی قرار گرفته مدیران  بعد از سفرهای شهرستانی استاندار، پیگیر مصوبات باشند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس، عملکرد گروههای گشت و بازرسی که در حال گشت زنی در کلیه محدوده های مطالعاتی استان برای جلوگیری از تخلف هستند را نیز مهم دانست و گفت: مدیران شهرستان ها روی عملکرد گروههای گشت و بازرسی نظارت کامل داشته باشند، عملکرد این گروه‌ها نباید موجب نارضایتی در جامعه شود در غیر اینصورت کلیه عوامل بخصوص  مدیر مربوطه باید پاسخگو باشد. وی اضافه کرد هر نوع تخلف در این حوزه غیر قابل چشم پوشی است و  قاطعانه برخورد می شود، شرکت آب منطقه‌ای فارس امکاناتی دراختیار این گروه‌ها قرار داده است و انتظار دارد عملکردها در چارچوب قانون باشد.

وی در ادامه بر لزوم تکریم ارباب رجوع در شهرستان‌ها با سعه صدر تاکید کرد و گفت: این موضوع  به عنوان یک اولویت نگریسته شود ، پاسخ های منفی بصورت اقناعی و با توجیه کامل ارباب رجوع ارایه شود، احترام به ارباب رجوع و تکریم آن یک کار خداپسندانه و یک وظیفه انسانی برای عموم مدیران و کارکنان است.

بدری درادامه تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را با اهمیت دانست و افزود: در حوزه ایثارگران و خانواده معظم شهدا و جانبازان  اقدامات خوبی انجام شده است، خوشبختانه شرکت آب منطقه‌ای پیشگام در سرکشی از این عزیزان بوده، بهترین تکریم توسط این شرکت انجام شده و این روند بسیار بهتر از قبل باید ادامه یابد.

وی اضافه کرد: همه موفقیت‌هایی که در شرکت  ایجاد می‌شود مرهون تلاش تمام کارکنان خدوم شرکت آب منطقه ای هست. ضمن اینکه  سلامت سیستم نیز حاصل اهتمام مدیریت  حراست است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای فارس همچنین با بیان اینکه از وجود کارشناسان خبره برای ارتقای کمیت و کیفیت انعکاس عملکرد شرکت بهره می بریم  گفت:  به این منظور و برای تقویت روابط عمومی از همه ظرفیت های قانونی بهره گرفته تلاش خواهیم کرد زیر ساخت های اطلاع رسانی بهتر را فراهم کنیم.

وی افزود: روابط عمومی و جهاد تبیین باید بیش از پیش مورد توجه باشد، دشمن سعی دارد کارهای بزرگ را کوچک جلوه داده مردم را خمود و نا امید ببیند، این وظیفه روابط عمومی و شورای فرهنگی است که با کار پدافندی به جهاد تبیین بپردازد، بسیاری از عملکردها با تلا ش روابط عمومی منعکس می گردد، اگر مشکلی کوچک در شهرستان رخ دهد برخی مشکل را برجسته می کنند و کارهای بزرگ هم دیده نمی‌شود، کارهای خوبی در حوزه آب انجام شده است، که باید اطلاع رسانی گردد. بطور خلاصه روابط عمومی آیینه تمام نمای شرکت است و باید بیش از پیش تقویت گردد.

بدری ادامه داد : سرپنجه بسیاری از کارهای اصلی شرکت آب منطقه‌ای و از جمله موضوع صیانت و حفاظت از منابع آب، در شهرستان‌ها رخ می دهد، مدیران و روسای شهرستان‌ها دراین حوزه زحمات زیادی کشیده منتها مسایل و مشکلاتی دارند که باید به آن رسیدگی کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای فارس درباره خرید و نصب کنتورهای هوشمند هم گفت: در عزم جدی وزارت نیرو به منظور تجهیز کلیه چاه‌ها به ابزار اندازه‌گیری تردیدی نیست منتها دراین حوزه باید اطلاع رسانی بهینه انجام شود، کنتورهای هوشمند نقش بسزایی در مصرف بهینه آب دارشته در این زمینه  بایستی فرهنگ سازی شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس درادامه بر لزوم اخذ سند تک برگ به منظور تثبیت مالکیت اراضی و املاک شرکت هم تاکید کرد و گفت: شکر خدا در موضوع اخذ سند تک برگ اراضی و تاسیسات در اختیار، کارهای خوبی انجام شده است.  شهرستان ها دراین زمینه بسیار تلاش کردند. ایشان ضمن تقدیر و تشکر از سازمان ثبت اسناد و املاک استان گفت ادامه گرفتن صدور مابقی اسناد تک برگ در حال انجام است. وی ادامه داد: تعامل و هم افزایی ثبت اسناد و املاک دراین حوزه بسیار قابل ستایش بوده و امید است بتوانیم تا سال آینده جشن سند دار شدن همه املاک شرکت را برگزار کنیم.

 در ادامه این نشست مدیران شهرستانها به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و موضوعات مطرح شده مورد ارزیابی، بررسی و پاسخگویی قرار گرفت.

کد خبر: 2173
  تاریخ خبر : 1 آبان 1402
  آخرین به‌روزرسانی : 1 آبان 1402
 روابط عمومی
 579
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 30
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 6,422
  • بازدید دیروز : 9,626
  • کل بازدید : 6,064,484
  • آخرین به روزرسانی : 9 اردیبهشت 1403 13:57:22
  • شناسه IP شما : 3.145.173.132

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :