|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

فروش صد در صدي اوراق مشاركت، يكي از مهم ترين اقدامات سال 91 اين شركت بوده است

دهقاني:

فروش صد در صدي اوراق مشاركت، يكي  از مهم ترين اقدامات سال 91 اين شركت بوده است

 

همايش فصلي مديران شركت سهامي آب منطقه اي فارس برگزار شد.

در اين همايش كه با حضور مديرعامل، معاونين، و كليه مديران و نمايندگان مجري طرحاي عمراني همزمان با پايان سال صورت گرفت، مهندس حميدرضا دهقاني با اشاره به اهميت فعاليتهاي انجام شده در سال جاري در واحدهاي مختلف اين شركت گفت: علاوه بر اين فعاليتها، امسال شاهد كارهاي ويژه و امور متناسب با وسعت استان در حوزه آب منطقه اي بوديم و تحليل ارزيابي عملكرد به عنوان كاري بزرگ در اين بخش صورت گرفت.

مديرعامل شركت آب منطقه اي فارس با بيان اين مطلب كه گرفتن تخصيص سدها و حوضه هاي آبريز يكي از اقدامات مهم اين شركت در سال 91 بوده، انتشار اوراق مشاركت و فروش صد در صدي اين اوراق را مهم ترين اقدام اين شركت طي امسال برشمرد و مديريت نقدينگي و درآمدها را از ديگر اقدامات مناسب انجام شده در اين سال معرفي كرد.

وي، در ادامه ضمن اظهار قدمت اين شركت، از بازنشسته شدن تعداد زيادي از نيروهاي اين شركت خبر داد و با تاكيد بر اينكه بايد قدردان خدمات اين عزيزان باشيم خاطرنشان كرد: انجام امور به نحو احسن سبب ميشود تا در برابر وجدان و خداي متعال به خوبي پاسخگو بوده و وظيفه خود را كه همانا خدمت به مردم است به خوبي تحقق بخشيم.  

مهندس كشاورز نيز با ارائه گزارش ارزيابي عملكرد سال 91، و بيان اين خبر كه در سال گذشته رتبه نخست تكريم ارباب رجوع در استان به اين شركت اختصاص يافته است اظهار داشت: از آنجا كه هر ساله در سطح ملي و استاني مورد ارزيابي قرار ميگيريم ارائه به موقع اطلاعات مورد نياز ارزيابي سبب تسريع در انتقال گزارش به مديريت منابع آب ميشود.

وي در ادامه به بيان شاخص هاي عمومي و اختصاصي ارزيابي عملكرد پرداخت و گزارشهاي منظم واحدهاي مختلف را گامي موثر در اجراي اين طرح خواند.

دكتر آهني كه به عنوان سخنران علمي اين همايش دعوت شده بود ضمن اشاره به رابطه تنگاتنگ توسعه و آب، بانك جامع اطلاعات كشاورزي را براي برنامه ريزي بهتر در زمينه منابع آبي ضروري برشمرد و افزود: با توجه به فرايند نامطلوب بارندگي ها و در كنار آن عدم كاهش سطح زيركشت استان، با فشار بر آبخوانها و وضعيت نامناسب آنها روبرو خواهيم بود.

وي با تاكيد بر اينكه كمبود بارندگي ها و خشكي درياچه ها سبب جابه جايي نمك و شوري خاك ميشود افزود: منشأ و پايه اصلي برنامه هاي سازمانها داده ها و آمارهايي است كه معمولا درستي و صحت آنها مورد بررسي قرار نميگيرد و عدم صحت آمار، برنامه ريزي را با مشكل روبرو ميسازد.

آهني در ادامه جمع آوري داده ها را مهم ترين بخش فرآيند برنامه ريزي دانست و با بيان اين نكته كه عدم تثبيت مالكيت اراضي، از جمله مواردي است كه مانع توسعه ميشود اضافه كرد: داشتن دفتر يادداشت روزانه از متعلقات سرزميني (كاداستر) تا به امروز تنها در استان فارس و آن هم در عرصه هاي كشاورزي انجام شده است كه اين سامانه، اطلاعات زمين مبنايي شامل اطلاعات خاك، توليد، بهره بردار، منابع آبي و هوا و اقليم را جهت برنامه ريزي هاي موثر سازماني فراهم ميسازد.

وي سرعت، دقت و ارتباط آسان با ساير پايگاههاي اطلاعاتي را از مزاياي سامانه كاداستر برشمرد و از ورود كليه اطلاعات كشاورزان به صورت آن لاين از مهر ماه سال آينده خبر داد.

در ادامه، ماندانا حياتي دبير كميته پيشنهادات اين شركت، با ارائه گزارشي از نظام پيشنهادها به اهميت و نقش پيشنهادها در موفقيت شركت اشاره كرد و ابراز اميدواري نمود كه كاركنان با توجه به ساختار تدوين شده براي نظام پيشنهادها ضمن ارائه راهكارها و پيشنهادها مناسب نقش موثري در بهبود امور داشته باشند. همچنين از بهترين پيشنهاد دهندگان سال 91 از ميان 151 پيشنهاد اين سال، با اهداي لوح تقدير و قدرداني شد.

مهندس عباس نمازي نيز به ارائه گزارشي از بحران آب در ايران و چاره انديشي در خصوص آن پرداخت و كمبود آب و خشكسالي را مانع بزرگي براي كشاورزي در كشور برشمرد و كاهش سطوح زيركشت را به عنوان راهكار موثر اين بحران عنوان نمود.

پيش بيني اثر بهره برداري سد سيوند روي آب زيرزميني دشت توابع ارسنجان، توسط مهندس ناصري از ديگر مباحث مطرح شده در جلسه فصلي مديران بود.

  

کد خبر: 432
 1139
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 15
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 634
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 6,078,539
  • آخرین به روزرسانی : 12 اردیبهشت 1403 14:24:29
  • شناسه IP شما : 18.222.125.171

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :