|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

اجرای صحيح قوانین و حفظ حرمت مراجعان مهم ترين رويكرد گروه بازرسي و رسيدگي به شكايت آب منطقه اي است

اجرای صحيح قوانین و حفظ حرمت مراجعان مهم ترين رويكرد گروه بازرسي و رسيدگي به شكايت آب منطقه اي است

 

گروه بازررسی و رسیدگی به شکایات شركت آب منطقه اي فارس، كار بررسي اعتراض ارباب رجوع و پاسخگویی به شکایات و سوالات آنها را برعهده دارد و با توجه به شكايات مطرح شده در صورتی که امکان راهنمایی مراجعه کنندگان بصورت شفاهی وجود داشته باشد؛ اطلاعاتي در خصوص مفاد قانوني و راهکارهای موجود جهت حل مسائل در اختيار ارباب رجوع قرار مي دهد.

زينب خورشيدي، با بيان اين كه از زمان ایجاد این گروه در سال 84 تاکنون، حدود 9 هزار فقره نامه در قالب درخواست، گزارش یا شکایت، بصورت مکتوب یا الکترونیک مورد رسیدگی قرار گرفته است افزود: در اين دفتر تلاش شده ضمن ایجاد تعامل مناسب با واحدهای پاسخگو، با استفاده از برنامه الکترونیکي كردن روند رسیدگی به شکایات، در مدت زمان کوتاهتری به شکایات رسیدگی شود و پاسخ مکتوب به ارباب رجوع ارسال گردد.

رييس گروه بازرسي و رسيدگي به شكايات، در رابطه با بيشترين شكايت مطرح شده از سوي ارباب رجوع اين شركت گفت: با توجه به اینکه وظیفه و فعالیت این شرکت تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی است، در میان مراجعه کنندگان حقیقی بیشتر مراجعان را کشاورزان محترم در بر مي گيرند. بنابراين عمده شکایات مطرح شده نیز مربوط به حوزه حفاظت و بهره برداری از منابع آب زیرزمینی و در خصوص مجوز چاههای کشاورزی است. همچنين اگر موضوع مطرح شده اعتراض به عملکرد شرکت باشد بر اساس فرایند کاری نسبت به رسیدگی و ارائه پاسخ قانونی به معترضان اقدام می شود و در صورت نیاز بازدید میدانی برای روشن شدن موضوع انجام می گردد.

خورشيدي با تاكيد بر اينكه اجرای صحيح و دقيق قوانین، اصلی ترین هدف این واحد است اضافه كرد: حفظ شأن و حرمت مراجعان و افزايش حس پاسخگویی همکاران به مردم ديگر هدف مهم اين بخش در زمینه تکریم ارباب رجوع است. بر اين اساس اجرای دقیق قوانین و مقررات و رعایت عدالت در پاسخگویی به شكايات ارباب رجوع اولویت کاری این گروه است و تلاش شده در اجرای این وظیفه به شكل موثر و مطلوبي عمل كنيم. علاوه بر اين در زمینه پاسخگویی مکتوب و مستند به ارباب رجوع بهتر از گذشته عمل کرده ایم.

وي تسریع در روند اجرای کارها و اخذ راهنمایی لازم از سوی مسئولان به مراجعين را از جمله برنامه هاي آينده اين دفتر برشمرد و با اشاره به اينكه گروه بازرسی و رسیدگی به شکایات در زمينه کوتاه نمودن زمان رسیدگی به شکایاتتلاش زيادي داشته است اضافه كرد: شفاف سازی فرایندهای انجام کار و اطلاع رسانی قوانین و مقررات جاری به مراجعان از ديگر برنامه هايي است كه در دستور كار اين گروه قرار دارد. همچنين اين گروه، با ایجاد بانک اطلاعاتی از شکایات در قالب نرم افزارexcel  تمامی شکایات را به صورت الکترونیک ثبت كرده و به کلیه موارد ارسالی پاسخ داده است.

رييس گروه بازرسي شركت در رابطه با امكان تعامل بيشتر با ادارات آب شهرستان ها به عنوان يكي از مهم ترين رويكردهاي اين دفتر تصريح كرد: ایجاد ارتباط دوسویه با شهرستانها به تسريع فرايند پيگيري و حل مشكلات كشاورزان كمك مي كند كه اين امر به وسيله ارتباط الکترونیک دو طرفه از طریق اتوماسیون اداری در دست انجام است.

خورشيدي به کارگیری نیروی کارشناس متخصص فنی در بخش بازرسی را در بهبود عملكرد اين دفتر موثر دانست و گفت: توجه به نتایج حاصل از تحلیل های دوره ای گزارش شکایات براي رفع موانع پاسخگویی به شکایات در بهبود عملکرد گروه موثر خواهد بود.

وي ضمن تشكر از همكاري مدیران شرکت و ادارات شهرستان ها با گروه بازرسی و رسیدگی به شکایات جهت پاسخگویی به شکایات در زمان مقرر، ابراز اميدواري نمود بخش هاي مختلف شركت همچون گذشته همراهی خود را با این دفتر ادامه داده و پاسخگویی به شکایات را در اولویت کاری روزانه خود قرار دهند؛ چرا كه عملكرد این دفتر به عنوان یکی از حلقه های رابط میان مردم و شرکت، در افزایش اعتماد عمومی موثر است. 

کد خبر: 507
 1074
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 16
  • بیشترین بازدید همزمان : 399
  • بازدید امروز : 660
  • بازدید دیروز : 6,555
  • کل بازدید : 6,065,277
  • آخرین به روزرسانی : 9 اردیبهشت 1403 13:57:22
  • شناسه IP شما : 18.119.139.50

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شیراز، بلوار ارم، شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس
  • کدپستی : 7143683685
  • تلفن : 07132252093
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی : info[at]frrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :