رییس هیئت مدیره و مدیرعامل آب منطقهای فارس طی پیامی نوروز سال ۱۴۰۵ و عید سعید فطر را تبریک گفت و با گرامیداشت ۲۲ مارس مصادف با دوم فروردین، روز جهانی آب، بر اهتمام هرچه بیشتر در حفاظت و پاسداشت منابع ارزشمند و حیاتی آب تاکید کرد.
از ابتدای سال آبی (مهرماه) جاری تا صبح سهشنبه 26 اسفند، میانگین بارش استان فارس به بیش از 83 درصد میانگین متوسط 57 ساله رسیده است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب منطقهای فارس گفت: فعالیتهای اجرایی برای پروژههای عمرانی صنعت آب در استان با قوت ادامه دارد.
به دنبال تصمیم قاطع مجلس خبرگان رهبری و برگزیدن آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی، مدیرعامل آب منطقهای فارس پیام تبریکی صادر کرد.
مراسم تکریم و معارفه روسای امور منابع آب ممسنی با حضور معاون شرکت آب منطقهای فارس، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.
جلسه کمیته پژوهش و فناوری شرکت آب منطقهای فارس با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و کارشناسان این شرکت، اساتید دانشگاه شیراز و محققین و پژوهشگران حوزههای میراث فرهنگی و آب، برگزار شد.
جلسه اطلاعرسانی، آموزش و فرهنگسازی طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب با حضور مسئولان شرکت آب منطقهای و سازمان جهادکشاورزی استان فارس برگزار شد.
جلسه هماندیشی در خصوص راهکارهای اطلاعرسانی، آموزش و فرهنگسازی طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب با حضور مدیران ارشد آب منطقهای و فرماندهی انتظامی فارس در شیراز برگزار شد.
شورای فرهنگی صنعت آب و برق فارس در جلسهای که به میزبانی شرکت آب منطقهای برگزار شد، برنامههای ویژه ایام ماه مبارک رمضان را تصویب کرد.
آئین تکریم و تجلیل بازنشستگان و پیشکسوتان آب فارس با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت آب منطقهای این استان برگزار شد.
دهمین جلسه کارگروه سازگاری با کمآبی فارس و با حضور اعضا برگزار و پیرامون دستورکارهای مرتبط، بحث و تبادل نظر شد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقهای فارس از افزایش نسبی حجم ذخیره آب مفید سدهای این استان خبر داد.
مدیرعامل آب منطقهای فارس، طی پیامی بیست و دوم بهمن، سالروز فرخنده پیروزی سراسر نور انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
در پی درگذشت سیدمحمدرضا رضازاده استاندار اسبق فارس، مهندس سیاوش بدری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقهای فارس، طی پیامی، این ضایعه را تسلیت گفت.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای فارس، در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت مسعود قائم آل محمد، حضرت مهدی (عج) را تبریک و تهنیت گفت.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب منطقهای فارس ضمن تبریک فرارسیدن ایامالله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: با هدف گرامیداشت این ایام، 6 پروژه با اعتباری بالغ بر 7500 میلیارد ریال افتتاح شده یا کلنگزنی میشود.
در طلیعه فجر آزادی، مدیرعامل و جمعی از همراهان آب منطقهای فارس، میثاق خود با شهدا را برای تداوم مسیر خدمت جهادی، تجدید کردند.
همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه نیمه شعبان و میلاد مسعود حضرت مهدی(عج)، مدیر عامل شرکت آب منطقهای فارس، به نمایندگی از کارکنان صنعت آب استان، پیام تبریکی صادر کرد.
طی جلسهای با حضور مسئولان شرکت آب منطقهای و اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، طرح دانشآموزی نجات آب (داناب) برای سال تحصیلی جاری (1405-1404) امضا و مبادله شد.
کارگاه آموزشی دستیار هوشمند با موضوع کاربرد هوش مصنوعی در تقویت نیروی انسانی، با حضور رئیس دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه شیراز در آب منطقهای فارس برگزار شد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب منطقهای فارس گفت: بارندگیهای اخیر منجر به افزایش حجم آب مفید موجود مخازن سدهای در دست بهرهبرداری استان شده است و امیدواریم شاهد تداوم این روند باشیم.
جلسه مدیریت مشارکتی با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت آب منطقهای، معاونان و مدیران جهادکشاورزی، اساتید دانشگاه و نماینده کشاورزان دشت ارسنجان، برگزار و پیرامون پروژه مدیریت مشارکتی و اجرای برنامه پایلوت تشکل آببران، بحث و تبادل نظر شد.
نشست هماندیشی با هدف اطلاعرسانی، آموزش و فرهنگسازی با حضور مسئولان آب منطقهای فارس و اساتید دانشگاه برگزار شد.
مدیرعامل آب منطقهای فارس گفت: برای نخستین بار در کشور طرح جامع آب استان فارس پس از انجام مطالعات کامل، مراحل نهایی تدوین را طی میکند و به زودی برای تصویب در شورای برنامهریزی مطرح و پس از آن اجرایی میشود.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقهای فارس گفت: به حمدالله و در پی بارشهای اخیر شاهد بهبود نسبی وضعیت ذخیره آب در مخازن سدهای استان هستیم.
در همایش سالانه انجمن علمی بینالمللی بتن (ACI) شاخه ایران و کنفرانس تخصصی "بتن و زلزله" سد هایقر به عنوان الگوی پروژههای بتنبرتر آبی کشوری معرفی و از مدیرعامل شرکت آب منطقهای فارس قدردانی شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای فارس، ضمن تشریح آخرین وضعیت سیمای آب، بارندگی، ذخیره سدهای در دست بهرهبرداری این استان، به بیان طرحها، پروژهها، برنامههای ملی و استانی، پرداخت.
طی نشستی با حضور معاونان، مدیران و کارشناسان دادگستری و آب منطقهای فارس، بخشی از مسائل و مشکلات منابع آب این استان بررسی و پیرامون رفع آنها چارهاندیشی شد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقهای فارس، به استناد آخرین آمارها، حجم میانگین بارندگی طی روزهای ۲۴ تا ۲۸ آذرماه و حجم ذخایر سدها ظرف این مدت را در قیاس با میانگین مشابه سال گذشته، یک رکوردشکنی در سنوات اخیر و امیدوارکننده توصیف کرد.
مدیر روابط عمومی آب منطقهای فارس از افزایش چشمگیر میانگین بارندگی سال آبی جاری (از ابتدای مهر امسال) در این استان براثر سامانه بارشی اخیر خبر داد و گفت: خوشبختانه علیرغم حجم خوب بارشها، تاکنون هیچگونه خسارتی به تاسیسات و سازههای آبی وارد نشده است.